Качество и гарантии

Плити і фасади компанії «ФОРДОМ»

Вимоги до якості

 

Якість фасадів має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, а саме:

• ГОСТ 16371-93. Меблі. Загальні технічні умови.

• ГОСТ 20400-80. Продукція меблевого виробництва. Терміни та визначення.

Дані стандарти поширюються на меблі побутові і для громадських приміщень, що випускаються підприємствами (організаціями) будь-яких форм власності, а також індивідуальними виробниками.

 

1. Суб'єктивна оцінка дефектів

 

Всі суб'єктивні дефекти (чорні крапки, мітки, випуклості, вкраплення, різний тон кольору та інші) повинні оцінюватися в спосіб, який описаний нижче. Невидимі дефекти не можуть оцінюватися як такові.

Умови для оцінки дефектів:

• Положення: встановлене положення - вертикальне

• Світло: Флуоресцентна лампа потужністю 6500°К, розсіяне світло або денне освітлення (без потрапляння прямих сонячних променів)

• Кут огляду: 90° або 45° (справа або зліва, не знизу або зверху) до поверхні

• Дистанція: 0,5 м 

Дефекти, невидимі при зазначених вище умовах, але помітні на дотик або візуально, в горизонтальній позиції або з меншої відстані, будуть розцінюватися, як допустимі. Кілька зображень допустимих дефектів є в пункті «2. Допустимі відхилення від якості» (тільки для ілюстрації предмета обговорення).

 

2. Допустимі відхилення від якості

 

2.1. Товщина ± 0,3 мм

2.2. Вигин ≤ 2 мм/м

Необхідно проводити замірювання по всій довжині поверхні.

Спосіб вимірювання: Вимірювання повинно проводитися при нормальних кімнатних і атмосферних умовах з увігнутої сторони. Плита або її частина розташовується на вертикальній твердій рівній поверхні. Максимальний загальний вигин частини плити повинен визначатися і конвертуватися до контрольного значення 1 м.

2.3. Дефекти на торцях плити або профіля, допустиме виробниче відхилення становить 10 мм з одного боку.

2.4. Граничні допустимі відхилення габаритних розмірів фасадів складають:

 

Лінійні розміри

Відхилення згідно ГОСТ 6449.1

До  500 мм

  1.  

До  1000 мм

  1.  

До  2200 мм

  1.  
 

 

2.5. Відхилення від кольору ΔЕ ≤ 0.7

Припустима незначна різниця в тоні одного кольору, яку видно за умов оцінки дефектів.

ΔЕ- це стандартний розрахунковий показник, який приводить у відповідність людське сприйняття відмінностей між двома кольорами.

 

 

2.6. «Шагрень» з відхиленням від площини не більше 0,05 мм (ледь помітна за умов для оцінки дефектів).

2.7. Риски на фасадах розміром ≤ 3 мм.

2.8. 5 випуклостей, крапок, вкраплень або заглиблень діаметром ≤ 3 мм на 1 м².

 

 

 

 

3. Неприпустимі відхилення від якості

 

Всі дефекти, які не описані в пункті «2. Допустимі відхилення від якості», автоматично потрапляють в розряд неприпустимих.

 

4. Правила прийому і відхилення рекламацій

 

4.1. Рекламації щодо якості виробів приймаються в межах гарантійного терміну від дати поставки. За загальноприйнятими нормами, датою поставки товару, а також моментом переходу права власності на товар, ризиків його випадкової загибелі або випадкового пошкодження, є момент передачі товару перевізнику.

4.2. Рекламації по некомплектності замовлення приймаються протягом 2 діб з моменту отримання товару Клієнтом.

4.3. Будь-які претензії по видимих дефектах необхідно пред'являти до складання меблів (без присадок під петлі і отворів під ручки). При наявності слідів установки меблів претензії не приймаютьsp;

4.4. При виявленні невідповідності клієнту необхідно, в першу чергу, класифікувати дефект, зафіксувати місце і обставини, при яких було виявлено невідповідність, і визначити передбачувану причину його виникнення.

4.5. Рекламаційне звернення пред'являється в письмовій формі (по електронній пошті або факсом) з додатком фотографій в електронному вигляді (при необхідності) і адресується менеджеру з продажів.

4.6. Рекламація повинна містити наступні дані:

- найменування продукції;

- номер рахунку чи товарної накладної, за яким даний товар був придбаний;

- кількість дефектної продукції;

- опис (перелік) заявлених дефектів;

- фотографії дефектів продукції або дефектних частин готового виробу. При цьому фотографії повинні дозволяти ідентифікувати дефектну продукцію та характер виявленого дефекту. Якщо визначити наявність дефекту і допуски по якості не вдається, то компанія «Фордом» оставляє за собою право запросити у Клієнта взірець неякісної продукції;

- конкретні пропозиції Клієнта щодо врегулювання рекламації.

 У разі нестачі інформації для об'єктивного прийняття рішення з рекламацій, що стосуються якості, менеджер може запросити додаткові відомості.

4.8. Термін розгляду рекламацій складає 5 робочих днів з моменту надання Клієнтом необхідної інформації.

4.9. Рекламації компенсуються шляхом обміну неякісного товару на якісний.

 

5. Гарантії виробника меблевих фасадів.

 

5.1. Виробник гарантує відповідність фасадів вище викладеним характеристикам при дотриманні умов транспортування, зберігання, збирання та експлуатації фасадів.

5.2. Виробник приймає на себе гарантійні зобов'язання: для дитячих меблів і меблів для громадських приміщень на термін 18 місяців, для побутових меблів - 24 місяці (згідно п.6.2. ГОСТ 16371-93.).

5.3. Гарантія анулюється у разі недотримання інструкції по експлуатації.

5.4. Гарантія не поширюється на несправності і дефекти, спричинені такими причинами:

- при наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок вантажно-розвантажувальних робіт, транспортування, зберігання, монтажу;

- за наявності на поверхнях фасадів механічних пошкоджень, термічного впливу або слідів впливу хімічних речовин, попадання великого об’єму рідини на фасади;

- механічні і інші пошкодження, що виникли внаслідок природного зносу виробів;

- використання не за призначенням;

- навмисне псування виробу;

- в випадках псування виробів під впливом форс-мажорних обставин (пожежа, затоплення та ін. стихійні лиха).

 

6. Правила зберігання, догляду та роботи з плитами і фасадами компанії «ФОРДОМ»

 

6.1. Перед установкою, необхідно оглянути матеріал на наявність дефектів.

6.2. Під час роботи з матеріалом, розташуйте його на вільну від сторонніх предметів, чисту поверхню, щоб уникнути можливих пошкоджень матеріалу.

6.3. Не знімайте захисну плівку з готового фасаду до його остаточного встановлення і регулювання.

6.4. Меблеві фасади встановлюються на корпусні меблі для експлуатації в сухих і теплих приміщеннях, що мають опалення та вентиляцію, з відносною вологістю, що не перевищує 80%, і температурою від + 10 ° С до + 30 ° С. Не допускається піддавати меблеві фасади тепловому впливу вище    + 70 ° С (відкрита духовка, розігріта плита, освітлювальні прилади, гаряча пара і т.д.), тому що це може спричинити деформацію і відшарування плівки. Необхідно берегти фасади від впливу сонячного світла та інших джерел тепла протягом тривалого часу.

6.5. Не допускайте охолодження меблевих деталей нижче -25 ° С, при охолодженні до зазначеної температури можливе розтріскування і відшаровування плівки, пластику, лакофарбового покриття та керамічного матеріалу.

6.6. Догляд за фасадами необхідно проводити слабким мильним розчином (максимум 1% концентрація) за допомогою чистої, м'якої тканини. Використання інших хімічних засобів таких, як розчинники або спиртовмісні речовини, можуть пошкодити фасад. Використання губок з абразивним шаром може пошкодити поверхню. Суха (позбавлена ​​вологи) чистка глянцевої поверхні може також завдати їй шкоди (залежить від використовуваних матеріалів і прикладених зусиль).